Sestanek 2 – 11.10.2017
Naslednji sestanek je potekal dva dni po prvem, pogovor pa je tekel predvsem o zgodbi in določenih konceptih. Ideja je bila, da bi igralec potreboval določene knjige za seminarsko nalogo, zato bi pisal mail učitelju, ta pa bi ga usmeril v knjižnico. Tam bi si igralec lahko izbral določene knjige. V mestu bi bilo več hiš, ki bi jih moral učenec tekom igre obiskati. Igra bi potekala v računalniškem in resničnem življenju (smo se zmenili na prejšnjem sestanku), to pa bi izgledalo tako, da bi imel vsak učenec svojo arduino napravo s senzorjem in LCD zaslonom. Ko bi na računalniku dobil navodila kam mora iti (katero stavbo obiskati), bi se učenec z arduinom v roku odpravil po učilnici in poskeniral pravo kodo. V učilnici bi bile razporejene štiri hiške in vsaka bi imela svojo kodo. Ko bi učenec prišel do nje, bi poskeniral kodo in ob vrnitivi h računalniku (priklop arduina na računalnik), bi igra zaznala ali je učenec poskeniral pravo kodo.
S tem smo si zamislili osnovno zgodbo, ki pa naj bi jo na naslednjem srečanju dogradili.