Učni cilji

Naši cilji so predvsem, da učenec zna opredeliti IP naslov, zna našteti naloge DNS strežnika, razume kako podatki potujejo po mreži, ter kako najdejo pravo pot. Otroke s pogovorom pripeljemo do tega kaj je IP naslov in DNS strežnik. Učenec spozna, da DNS pretvori izdelek v številko trgovine, usmerjevalniki pa nato kreirajo pot. Igra je namenjena drugi triadi, zato je zahtevnost primerna temu. V igri učenec uporablja samo miško in s tem se izognemo razlikam upravljanja računalnika med učenci. Prav tako ima za branje navodil poljubno časa, saj se učenci zelo razlikujejo po hitrosti branja v tej starosti. Poleg tega pa smo učencem pustili čas, da lahko preberejo navodila, ter rešijo nalogo v svojem tempu. Tako smo učencem zagotovili kakovostno učenje in ne neko brezzvezno hitenje pod pritiskom. S pomočjo začetnega in končnega pogovora učenci ugotovijo, da so IP naslovi edinstveni in neponovljivi, vsak računalnik (v igri hiša) ima svoj naslov in takega nima nihče drug.

(Skupno 21 obiskov, današnjih obiskov 1)