Naši cilji so predvsem, da učenec zna opredeliti IP naslov, zna našteti naloge DNS strežnika, razume kako podatki potujejo po mreži, ter kako najdejo pravo pot. Otroke s pogovorom pripeljemo do tega kaj je IP naslov in DNS strežnik. Učenec spozna, da DNS pretvori izdelek v številko trgovine, usmerjevalniki pa nato kreirajo pot. Igra je namenjena drugi triadi, zato je zahtevnost primerna temu. V igri učenec uporablja samo miško in s tem se izognemo razlikam upravljanja računalnika med učenci. Prav tako ima za branje navodil poljubno časa, saj se učenci zelo razlikujejo po hitrosti branja v tej starosti. Poleg tega pa smo učencem pustili čas, da lahko preberejo navodila, ter rešijo nalogo v svojem tempu. Tako smo učencem zagotovili kakovostno učenje in ne neko brezzvezno hitenje pod pritiskom. S pomočjo začetnega in končnega pogovora učenci ugotovijo, da so IP naslovi edinstveni in neponovljivi, vsak računalnik (v igri hiša) ima svoj naslov in takega nima nihče drug.