Programsko okolje

Igra je sprogramirana v programskem okolju Unity, v 2D načinu. Orodje omogoča polno paleto metod in nastavitev. S pomočjo tutorial videov in dokumentacije lahko v dokaj kratkem času osvojiš znanja, ki ti omogočajo izdelavo igre po lastni želji. Za program smo se odločili, saj je za manjše projekte brezplačen. Izdelane igre enostavno pretvoriš v formate računalniških iger za najrazličnejše naprave in operacijske sisteme. Unity omogoča tudi velik nabor že izdelanih funkcij (gravitacija, odbojne stene, uporabnikove vmesnike, animacije…).

 

Nekaj uporabnih videov, ki so nam pomagali pri rokovanju s programom Unity:

Izdelovanje igre je potekalo postopno. V prvem delu smo izdelali preproste začasne elemente. S tem je programerski del lahko tekel sočasno z risanjem grafike. Ko je bila grafika dokončana, je sledilo še veliko dela z usklajevanjem programskih zahtev in grafičnih izgledov. V spodnjih slikah si lahko pogledate razliko med preprosto začetno grafiko igralne plošče (levo) in končno grafiko (desno).

 

 

Programski jezik v katerem so napisane skripte pa je CSharp. Prehod iz okolja arduino v okolje CSharp je bilo preprosto, saj sta si programska jezika med seboj izredno podobna. Programskega jezika pa nikakor nebi priporočil učiteljem, ki nimajo izkušenj s programiranjem.

 

(Skupno 113 obiskov, današnjih obiskov 1)