Grafika

Izbrali smo si zgoraj navedeno barvno shemo, saj je glavni lik naše igrice fantek Jaka, ki obiskuje drugo triado osnovne šole, temu je tudi prilagojena celotna grafika. Sama igralna površina je modra z različnimi odtenki.

Izbrali smo si 2D grafiko posledično tudi prosto dostopno programsko opremo INKSCAPE. Uporabili smo eno-točkovno grafiko. Za izdelavo animacije smo uporabili Windows Movie Maker, za spreminjanje zvoka pa Audacity, oba programksa okolja sta prosto dostopna.

GRAFIKA SKOZI IGRO 

Naš glavni igralec je Jaka. Je učenec druge triade in zelo rad obiskuje šolo, še raje pa potuje po svetu.
Zaradi lepega spričevala, mu mama obljubi, da ga bo peljala na morje.

 

 

Jaka je narejen po podobi slovenskega osnovnošolca, njegovi najljubši barvi sta modra in rdeča. Mama je prijazna in dobrosrčna, ter je zelo vesela za Jakove lepe ocene. Odloči se, da ga pelje na morje. V igri potujemo od ene trgovine do druge. Jaka pa mora čim hitreje priti do želene trgovine, saj bo tako dobil boljši izdelek.

 

 

 

Jaka in njegova mama imata najprej pogovor v hiši s hišno številko 1. Dvogovor poteka v dnevni sobi, kjer Jaka pokaže svoje spričevalo.

 

Jaka se s kolesom odpelje od doma do vsake trgovine posebej kot mu nakažejo semaforji, kar v svetu računalništva predstavljajo usmerjevalnike. Po igralni površini (srednja slika), se igralec oz. Jaka sprehaja z figuro, ki predstavlja Jako na kolesu.

    

Če se odloči Jaka za napačno pot, mu pot prekriža policijsko vozilo.

Skozi celotno igro se igralcu odšteva čas, ta pa mu na koncu v trgovini pove kateri izdelek si lahko privošči. Na razpolago ima 3 različne izdelke, ki imajo različne cene glede na kakovost izdelka. Igralec si želi najboljši izdelek zato mora čim hitreje priti do trgovine.

Mama pošlje Jaka v trgovino z kopalkami, brisačami, plavutkami, masko in dihalko, v lekarno po sončno kremo in v knjigarno po turistični vodič Grčije.

 

  1. Trgovina z brisačami

Jaka se najprej pripelje pred trgovino, kjer igralec opazi zunanjost trgovine, če je igralec pozoren opazi tudi hišno številko, ki je na vsaki trgovini različna. S pomočjo tega se učitelj z učenci pogovori, da ima vsak računalnik različen javni IP naslov, tako kot hišne številke. Na primer pri trgovini z brisačami je hišna številka 2.
V notranjosti trgovine vsaka prodajalka pove katero brisačo si je igralec prislužil na podlagi časa, ki ga je potreboval, da je rešil pot.

                   

Na razpolago so mu tri brisače, prva je najcenejša je zelene nevtralne barve, ter v kotu popackana z modro barvo, druga malo dražja je živo zelena z našitkom dinozavra, najdražja pa je temno rdeča z modrimi našitimi dinozavri.

          

 

2. Trgovina s kopalkami

Trgovina ima hišno številko 7 ter tako kot prejšnja ima tri različne kopalke, najslabše so brez porisanih ribic, ter so Jaku premajhne, nato si sledijo zelene, ki imajo malo ribic, najdražje pa so rdeče, ki je tudi Jakova najljubša barva, z rumenimi ribicami.

       

               

 

3. Trgovina s plavutkami, masko in dihalko

V trgovini s številko 11, si lahko Jaka kupi ali samo plavutke za 7 enot, roza plavutke in masko za 27 enot ter plavutke, masko in dihalko za 45 enot.

         

                 

 

4. Lekarna

Pred pekočim soncem si mora Jaka zaščititi tudi kožo zato obišče lekarno s številko 4. Že na prvi pogled vemo, da gre za lekarno, saj ima v levem zgornjem kotu križ. V notranjosti pa Jako pričakajo tri različne stekleničke kreme. Najboljša je največja z največjim zaščitnim faktorjem.

       

                         

 

5. Knjigarna

Da se Jaka ne bi izgubil na zasluženih počitnicah, Jaka obišče še knjigarno s hišno številko 17. Cilj je dobiti turistični vodič za Grčijo, saj je to njegova končna destinacija.

        

                

 

Na koncu uspešno zaključene igre se Jaka odpravi z letalom na morje v Grčijo.

 

Zgodba Jake se konča z zadnjim prizorom na plaži, ko gleda sončni zahod, zadovoljen s svojimi ocenami ter s svojimi nakupi.

 

 

 

 

 

 

 

 

(Skupno 35 obiskov, današnjih obiskov 1)